понеділок, 1 травня 2017 р.

Відпустка в Хорватії

Хорватія

Вирішили ми на Великдень поїхати десь у відпустку, а разом з нами і наші друзі та Артемчика подружка Устинка. Вагались між Хорватією та Італією, і вирішили таки Хорватію. Наші очіккування: подихати морським повітрям, гарно провести час сімєю і побачити щось цікаве. Скажу наперед, що все нам вдалось на всі 100 відсотків.
   Виїхали ми в пятницю зранку, дорога зайняла десь 7 год, тому що був невеличкий затор на в'їзді в Хорватію, мабуть годину десь там простояли. і поїхали далі на наш острів Murter. В дорозі Артемчик слухав історії з книжечок, грали в гру "Закадай колір машини і знайди її", рахували скільки машин на дорозі, дивився мультики, пісеньки(доречі купили дуже зручний чохол для перегляду мультиків у машині) тощо.
         Приїхали, посилились і встигли ще походити біля моря та покидати камінці.
    Наші апартаменти: ми поселились у будиночку, який дуже нагадував будинок на колесах: невеличкі апартаменти, всередині дві маленькі спальні, кухня, туалет, ванна і велика тераса. Тут були ще поряд декілька таких будиночків, а решта все - це місце для справжніх будиночків на колесах. Таке враження що наші апартаменти були зовсім зовсім нові, і до нас там ніхто не жив - все чистеньке і охайне було. За рахунок того, що то був не сезон, то було досить тихо, але влітку мабуть дуже галасно і все чути - вечірні гуляння сусідів, та ранішні співи пташок :) .
    Наступного дня, наша маленька ранішня пташка Артемчик прокинувся у 6, як завжди, і в 7 вже гуляв біля моря на велосипеді, та кидав камінці у воду.
   Пообідавши та після обіднішнього сну, ми вирушили подивитись на щось цікавеньке - це був  КРКА національний парк Хорватії - один з найкращих національних парків Хорватії, який відомий великою кількість водоспадів, де навіть можна купатись. За даним лінком, знайдете дуже гарний опис парку, а я щоб не повторюватись, то напишу свої враження та допоміжну інформацію:
    1 - чудово, що ми були не в сезон, тому що там вузенькі доріжки, і з навалою туристів, та маленькими дітками поруч, було б геть важко впоратись.
    2 - мені загалом дуже сподобалось: ходиш по лісі стежкою, навколо багато водоспадів, час від часу зусрічаються водойми з рибками, і співають пташки - чудове місце для прогулянки.
   3 - ми були на найбільшому водоспаді Скрадінскі Буг(46 метрів), припаркувались на парковці, потім купили квиток і є безкоштовний автобус до початку маршруту, або можна йти пішки лісами та горами 30 хв.
   4 - є ще 6 водоспадів у КРКА нац парку(Вікіпедія), є можливість взяти човник і поплавати по річці та побачити ще 3 водоспади, але в нас було обмаль часу, то ж одного водоспаду нам було цілком достатньо.
А ось і фотозвіт з національного парку
Після чудової подорожі на водоспади та вечері в ресторані(не можу сказати що дуже смачної, але нормальної), ми вклали Артемчика спати, та насолоджувались смачним вином на терасі.
      Наступного дня усі християни та ми святкували Великдень: Іра спекла паску та зготувала смачний холодець, а ми зранку пофарбували яєчка та нарізали всякого м'яска, і накрили смачний святковий стіл.
     Після денного сну нашого Артемчика, святкування продовжилось з шашличками та жареною рибкою, а потім іграми та гуляннями біля моря.
     От і настав вечір, і нам час їхати додому(вирішили ми їхати наніч, тому що очікували що наступного дня всі австрійці та німці будуть їхати з відпустки і будуть величезні затори на дорогах).
     Закінчилась наша коротенька відпустка, спогади залишились справді дуже хороші і навіть можливо ми сюди ще повернемось. Артемчик сказав що хотів би тут жити вічно.......